Το ψαχτήρι του κακομοίρη...

Πέμπτη, 21 Φεβρουαρίου 2008

24Mbit...

Από σήμερα γραμμή 24Mbit και πίσω στον OTE. Αρκετά τους ανέχθηκα τους εναλλακτικούς με τις γαμημένες γραμμές τους και το άθλιο service τους... Τουλάχιστον στον ΟΤΕ ξέρεις ποιους θα βρίζεις...

Τετάρτη, 20 Φεβρουαρίου 2008

Δημοκρατία της Μπανανίας...

Αυτή η χώρα ποτέ δεν θα πάψει να με εκπλήσσει (αρνητικά). Εκεί λοιπόν που επί ΠΑΣΟΚ το πράγμα πήγαινε για σύνθετη ονομασία, η Νέα Δημοκρατία έσχιζε τα καλσόν της. Τώρα που Νέα Δημοκρατία πάει για σύνθετη ονομασία, το ΠΑΣΟΚ ζητάει βέτο. Ρε δεν πάτε στο διάολο όλοι σας λέω εγώ, ξεδιάντροποι; Ταλαιπωρούμαστε 15 χρόνια* και γινόμαστε ρεζίλι διεθνώς με μια υπόθεση που θα έπρεπε να έχει λήξει προτού καν αρχίσει, μόνο και μόνο επειδή ένας υπουργός τότε θέλησε να εκμεταλλευτεί την εθνικιστική υστερία που οι γνωστοί θερμοκέφαλοι δημιούργησαν, για να να φτιάξει δικό του κόμμα (και να πάρει και τον πούλο απο την Βουλή λίγα χρόνια μετά), και ένας πρωθυπουργός, ο οποίος αν και ήξερε σε τι ταλαιπωρία θα μπεί η χώρα, προτίμησε να υπολογίσει το πολιτικό κόστος και να ακούσει τις σειρήνες του εθνικισμού (και στην τελική να πάρει και αυτός τον πούλο απο την πρωθυπουργία έτσι όπως του την έπαιξε ο αγαπητός του υπουργός). Με δυο λόγια, πληρώνουμε τις μαλακίες του Σαμαρά και την υστεροφημία του Μητσοτάκη.

Γαμώ το κέρατο μου δηλαδή. Αφού ρε ζώα, είτε σας αρέσει είτε όχι, η χώρα έχει ΚΑΘΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ να ονομάζεται Δημοκρατία της Μακεδονίας, και ας στραβώνετε όσο θέλετε, τι διάολο το τραβάτε; Σας αρέσει να γίνεστε ρεζίλι; Είναι ποτέ δυνατόν να περιμένετε να υποβάλετε σε μια χώρα πως θα ονομάζεται, από την στιγμή που και το δικαίωμα του αυτοπροσδιορισμού το διαθέτει ακέραιο, και σοβαρά γεωγραφικά ερείσματα για την ονομασία που επιλέγει διαθέτει, και η διεθνής συγκυρία την εξυπηρετεί, και το Σύνταγμα της το έχει ήδη ψηφίζει? Πως την έχετε δει δηλαδή; Νομίζετε πως επειδή βγαίνει στα μπαλκόνια ο Άνθιμος στην Θεσσαλονίκη και λέει τις πίπες του, θα κωλώσουν οι Σκοπιανοί; Νομίζετε πως επειδή ο Άδωνις ξημεροβραδιάζεται στα παράθυρα και μας πρήζει τα συκώτια για το μεγαλείο της φυλής μας, θα ιδρώσει το αυτί της Ένωσης; Νομίζετε πως επειδή ο Καρατζαφέρης έχει κάνει καραμέλα το βέτο, θα ιδρώσει το αυτί της Κοντολίζας; Ρε το έχετε πάρει χαμπάρι πως αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ Ευρωπαίος ηγέτης που να καταλαβαίνει γιατί εξακολουθούμε να τραβάμε αυτή την ιστορία; Λέτε δηλαδή όλοι τους να είναι ηλίθιοι και να μην καταλαβαίνουν τα επιχειρήματα μας, ή μήπως τα επιχειρήματα μας είναι για τον πούτσο καβάλα στην τελική;

Λοιπόν, για να τελειώνει αυτή η ιστορία: Αφήστε την Δημοκρατία της Μακεδονίας να ονομάζεται όπως γουστάρει, και κοιτάξτε να αλλάξετε το δικό μας όνομα. Το "Ελλάδα" δεν μας εκφράζει πια. Κάντε το καλύτερα "Δημοκρατία της Μπανανίας", να τελειώνουμε...

* Για να εξηγούμαστε: Πριν απο 15 χρόνια θα μπορούσαμε με μεγάλη ευκολία να έχουμε μια στάνταρ "Δημοκρατία της Βόρειας Μακεδονίας", οι Σκοπιανοί θα έφτιαχναν με αυτό το όνομα το Σύνταγμα τους, και θα μας έλεγαν και thank you και από πάνω. Και όλα θα ήταν μια χαρά. Τώρα με τις μαλακίες αυτών που μας κυβερνάνε, έχουμε μια "Δημοκρατία της Μακεδονίας" σκέτο, συνταγματικά κατοχυρωμένη, με όλο τον κόσμο με το μέρος τους, την Ελλάδα στο διπλωματικό καναβάτσο, και με μια σύνθετη ονομασία του τύπου "Νέα Δημοκρατία της Μακεδονίας" (πούτσες μπλε δηλαδή) αποκλειστικά και μόνο για δική μας, εσωτερική κατανάλωση. We failed miserably...

Κυριακή, 17 Φεβρουαρίου 2008

Ονοματοδοσία και βάπτιση...

Μιας και ασχολήθηκα λίγο με το συγκεκριμένο ζήτημα τις τελευταίες μέρες: Η ονοματοδοσία και η βάπτιση είναι δυο πράξεις εξορισμού διακριτές. Με την ονοματοδοδία οι γονείς δίνουν όνομα στο παιδί τους. Με την βάπτιση, δηλώνουν θρήσκευμα. Η σύγχηση ανάμεσα στα δύο, πρέπει να αγγίζει πλέον το 99% του εγχώριου πληθυσμού, μέχρι και τα ληξιαρχεία δεν ξέρουν τι παίζει με αυτο το σκηνικό. Παραθέτω λοιπόν μερικά απσπάσματα απο κείμενο του Συνήγορου του Πολίτη, όπου ξεκαθαρίζεται η κατάσταση:

"Με αφορμή αναφορές γονέων για ζητήματα ληξιαρχικής εγγραφής ονόματος, ο Συνήγορος του Πολίτη διαπίστωσε συχνή σύγχυση μεταξύ ονοματοδοσίας και βάπτισης στην τρέχουσα πρακτική των αρμοδίων υπηρεσιών, τριάντα χρόνια μετά την πλήρη διάκριση μεταξύ των δύο διαδικασιών στην οποία είχε προβεί ο νόμος 344/1976. Διαπιστώνοντας ότι η πρακτική αυτή ενίοτε προξενεί φαινόμενα παραβίασης της θρησκευτικής ελευθερίας ή του δικαιώματος γονικής μέριμνας, ο Συνήγορος του Πολίτη συνέστησε στο Υπουργείο Εσωτερικών την παροχή οδηγιών προς τα Ληξιαρχεία, προκειμένου να καταστούν σαφείς: (α) η διάκριση μεταξύ βάπτισης και ονοματοδοσίας και οι έννομες προϋποθέσεις αμφοτέρων, (β) η υποχρέωση ονοματοδοσίας ανεξάρτητα από τυχόν προηγηθείσα βάπτιση, και (γ) η έλλειψη νομικής ισχύος του «βαπτιστικού ονόματος» εφ’ όσον αυτό καταχωρίσθηκε χωρίς να έχουν τηρηθεί οι νόμιμες προϋποθέσεις ονοματοδοσίας. Ανταποκρινόμενο, το Υπουργείο Εσωτερικών παρήγγειλε γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, και κατόπιν αυτής απέστειλε σχετικές οδηγίες στα Ληξιαρχεία που είχαν εμπλακεί στις συγκεκριμένες ατομικές περιπτώσεις, χωρίς, ωστόσο, να εκδώσει γενική εγκύκλιο όπως είχε προτείνει ο Συνήγορος του Πολίτη".

"Η ονοματοδοσία αποτελεί την αποκλειστική διαδικασία κτήσης ονόματος νεογνού, απαιτείται ακόμη και επί ήδη δηλωθείσης (ή ταυτοχρόνως δηλουμένης) βαπτίσεως, και προϋποθέτει σε κάθε περίπτωση εξουσιοδότηση του απόντος γονέως. Αντίθετα, η καταχώριση βάπτισης έχει ως αποκλειστικό αποτέλεσμα την αναγραφή θρησκεύματος και ουδόλως επιδρά στο ήδη δηλωθέν (ή ταυτοχρόνως δηλούμενο) όνομα, ενώ πράγματι μπορεί να γίνει χωρίς εξουσιοδότηση γονέως ή ακόμη και με πρωτοβουλία άλλων προσώπων απαριθμουμένων στο άρθρο 26 παρ. 2 ν. 344/76. Η εκδοχή, ότι σε
ονοματοδοσία προβαίνουν μόνον όσοι δεν τελούν βάπτιση (όπως, μάλιστα, φέρεται ν’
αναγράφεται σε σχετικό έντυπο της υπηρεσίας σας), ή ότι επί τελεσθείσης βαπτίσεως
παρέλκει η ονοματοδοσία, όχι μόνο δεν παρίσταται σύμφωνη προς τις ανωτέρω διατάξεις, αλλ’ επί πλέον έχει ως αποτέλεσμα τον καταναγκασμό πολιτών σε ακούσια ληξιαρχική καταγραφή θρησκεύματος, δηλαδή ένα ενδεχόμενο σαφώς αντίθετο στο Σύνταγμα (αποφάσεις 2279-2286/2001 Συμβουλίου Επικρατείας: «η ελευθερία της θρησκευτικής συνείδησης περιλαμβάνει και το δικαίωμα του
ατόμου να μην αποκαλύπτει το θρήσκευμα που ακολουθεί … κανένας δεν μπορεί να εξαναγκασθεί με οποιονδήποτε τρόπο να αποκαλύψει είτε αμέσως είτε εμμέσως, το θρήσκευμα ή τις θρησκευτικές εν γένει πεποιθήσεις του, υποχρεούμενος σε πράξεις ή παραλείψεις από τις οποίες θα τεκμαίρεται η ύπαρξη ή η ανυπαρξία τους, και καμία κρατική αρχή ή κρατικό όργανο δεν επιτρέπεται να επεμβαίνουν στον απαραβίαστο χώρο αυτό της συνείδησης του ατόμου και να αναζητούν το θρησκευτικό του φρόνημα, πολύ δε περισσότερο να επιβάλλουν την εξωτερίκευση των όποιων πεποιθήσεων του ατόμου αναφορικά με το θείο»). Εν όψει των ανωτέρω, αν ένας γονεύς, κατ’ αρχήν προτιθέμενος να προβεί μόνο σε ονοματοδοσία του τέκνου του, εξαναγκασθεί (διά της μη νόμιμης προβολής διοικητικών προσκομμάτων ή διά της παροχής μη ακριβών πληροφοριών ως προς τη νομική φύση των επίμαχων ληξιαρχικών εγγραφών) να προβεί, τελικώς, σε δήλωση βάπτισης, δικαιούται να εγκαλέσει τη διοίκηση για παραβίαση συνταγματικού του δικαιώματος και ν’ αξιώσει επαναφορά των πραγμάτων στη νόμιμη κατάσταση αυτών βάσει της αρχικής του επιθυμίας, ήτοι καταχώριση ονοματοδοσίας και διαγραφή της δήλωσης βάπτισης. Το γεγονός ότι, σήμερα, η ληξιαρχική εγγραφή ονόματος του παιδιού έχει με τον έναν ή τον
άλλο τρόπο συντελεσθεί, δεν σημαίνει ότι το ζήτημα έχει καταστεί «άνευ αντικειμένου», καθ’ όσον η διοίκηση δεν είναι δυνατό, προς στήριξη ισχυρισμού περί αδυναμίας περαιτέρω ενεργειών της, να επικαλείται καταστάσεις τις οποίες η ίδια παρανόμως προκάλεσε."

"Σύμφωνα με τα άρθρα 25-26 ν. 344/76 όπως αντικαταστάθηκαν με τα άρθρα 15 ν. 1438/84 & 26 παρ. 8 ν. 2130/93, οι ληξιαρχικές καταχωρίσεις ονοματοδοσίας και βάπτισης είναι εντελώς ανεξάρτητες και άσχετες μεταξύ τους. Η ονοματοδοσία αποτελεί την αποκλειστική διαδικασία κτήσης ονόματος νεογνού, απαιτείται ακόμη και επί ήδη δηλωθείσης ή ταυτοχρόνως δηλουμένης βαπτίσεως, και προϋποθέτει σε κάθε περίπτωση εξουσιοδότηση του απόντος γονέως («το όνομα του νεογνού καταχωρίζεται … ύστερα από δήλωση των γονέων του που ασκούν τη γονική μέριμνα ή του ενός από αυτούς εφόσον έχει έγγραφη
εξουσιοδότηση του άλλου, θεωρημένη για το γνήσιο της υπογραφής. … Αν ο ένας από τους γονείς δεν υπάρχει ή δεν έχει τη γονική μέριμνα, η δήλωση του ονόματος γίνεται από τον άλλο γονέα»). Αντίθετα, η καταχώριση βάπτισης έχει ως αποκλειστικό αποτέλεσμα την αναγραφή θρησκεύματος και ουδόλως επιδρά στο ήδη δηλωθέν ή ταυτοχρόνως δηλούμενο όνομα, ενώ μπορεί να γίνει χωρίς εξουσιοδότηση του απόντος γονέως ή ακόμη και με πρωτοβουλία άλλων προσώπων («η βάπτισις καταχωρίζεται εις το περιθώριον της ληξιαρχικής πράξεως γεννήσεως … επί τη προσαγωγή δηλώσεως του τελέσαντος ή
συμπράξαντος εις την ιεροπραξίαν θρησκευτικού λειτουργού. … Υπόχρεοι προς δήλωσιν της βαπτίσεως είναι ο βαπτισθείς, … ο πατήρ ή η μήτηρ …, ο ανάδοχος και οι συγγενείς εξ αίματος του βαπτισθέντος μέχρι και του τρίτου βαθμού. … Η σημειουμένη βάπτισις περιλαμβάνει την χρονολογίαν της βαπτίσεως, το εις το νεογνόν τυχόν δοθέν όνομα, το όνομα και επώνυμον του δηλούντος, του αναδόχου, του ιερέως …»). Από τις ανωτέρω διατάξεις προκύπτει σαφώς ότι οι δύο αυτές πράξεις είναι τελείως ξεχωριστές μεταξύ τους, οπότε, ακόμη και αν ενίοτε τυχαίνει στην πράξη να συνενώνονται (ταυτόχρονη δήλωση
ονοματοδοσίας και βάπτισης από τους γονείς, ταυτόχρονη εγγραφή από τον ληξίαρχο), το
κύρος κάθε μιάς απ’ αυτές προϋποθέτει τη συνδρομή των ξεχωριστών ελάχιστων όρων νομιμότητας που προβλέπονται από την οικεία διάταξη. Έτσι, ακριβώς όπως μιά δήλωση ονοματοδοσίας δεν είναι δυνατό να εκληφθεί και ως δήλωση «βάπτισης» αν δεν συνοδεύεται από βεβαίωση θρησκευτικού λειτουργού, έτσι και μιά δήλωση βάπτισης δεν είναι δυνατό να εκληφθεί και ως δήλωση «ονοματοδοσίας» αν δεν συνυπογράφεται από αμφοτέρους τους γονείς ή δεν συνοδεύεται από εξουσιοδότηση του απόντος γονέως, καθ’ όσον η επιλογή ονόματος ανάγεται στον πυρήνα της γονικής μέριμνας, ήτοι αποτελεί
δικαίωμα αμφοτέρων των γονέων ανεξάρτητα από ενδεχόμενη ανάθεση της επιμέλειας του
προσώπου σε έναν εξ αυτών (απόφαση 1321/92 Αρείου Πάγου). Το γεγονός ότι ο νόμος, στην περιγραφή του περιεχομένου της δήλωσης βάπτισης, συμπεριλαμβάνει και «το εις το νεογνόν τυχόν δοθέν όνομα», δεν ιδρύει εναλλακτική διαδικασία ονοματοδοσίας ξεχωριστή από την κανονική, καθ’ όσον, όπως ήδη από μακρού (απόφαση 240/75 Ολομέλειας Αρείου Πάγου) και αδιαλείπτως δέχεται η νομολογία, η λήψη ονόματος δεν αποτελεί συστατικό στοιχείο της βάπτισης. Ενδεχόμενη ληξιαρχική εγγραφή ονόματος
ερήμην ενός εκ των γονέων, θα μπορούσε να οφείλεται είτε σε παράλειψη του ληξιάρχου να ελέγξει τη συνδρομή των νομίμων προϋποθέσεων ονοματοδοσίας κατά τα ανωτέρω, είτε σε προσκόμιση πλαστής εξουσιοδότησης εκ μέρους του δηλώσαντος γονέως."

«Η ονοματοδοσία αποτελεί την αποκλειστική διαδικασία κτήσης ονόματος νεογνού το οποίο καταχωρίζεται στη ληξιαρχική πράξη γεννήσεως ύστερα από δήλωση των γονέων του που ασκούν τη γονική μέριμνα ή του ενός απ’ αυτούς εφόσον έχει έγγραφη εξουσιοδότηση του άλλου, θεωρημένη για το γνήσιο της υπογραφής. Αν ο ένας από τους γονείς δεν υπάρχει ή δεν έχει τη γονική μέριμνα, η δήλωση του ονόματος γίνεται από τον άλλο γονέα. Η βάπτιση καταχωρίζεται στο περιθώριο της ληξιαρχικής πράξεως γέννησης, περιλαμβάνει τα στοιχεία που περιγράφονται στην παρ. 3 του άρθρου 26 ν. 344/76 και δηλώνεται από τους υποχρέους, όπως καθορίζονται στην παρ. 2 του ιδίου άρθρου. Από τον συνδυασμό των ανωτέρω διατάξεων προκύπτει αβίαστα ότι οι δύο ανωτέρω περιγραφόμενες πράξεις είναι ξέχωρες μεταξύ τους και η μεν ονοματοδοσία έχει σαν αποτέλεσμα την κτήση ονόματος, η δε βάπτιση, κατά πάγια νομολογία, την κτήση θρησκεύματος και δεν επιδρά καθόλου στο ήδη δηλωθέν ή ταυτόχρονα δηλούμενο όνομα. Συνεπώς μία δήλωση βάπτισης δεν μπορεί να εκληφθεί και σαν δήλωση ονοματοδοσίας αν δεν γίνεται με τους όρους του άρθρου 25 του ν. 344/76, όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 15 ν. 1438/84, δηλαδή αν δεν γίνεται και από τους δύο γονείς ή αν δεν συνοδεύεται από εξουσιοδότηση του απόντος γονέως».

Η Ταμπέλα...



http://diagoras.wordpress.com/2007/10/15/bible_warning_gr/

Η επίπονη αβεβαιότητα...

Γράφει ο Bertrand Russell στην εισαγωγή της "Ιστορίας της Δυτικής Φιλοσοφίας":

"Η Επιστήμη μας λέει τι μπορούμε να γνωρίζουμε, αυτά όμως που μπορούμε να γνωρίζουμε είναι λίγα, και αν ξεχάσουμε πόσα πολλά είναι αυτά που δεν μπορούμε να γνωρίζουμε γινόμαστε αναίσθητοι σε πολλά πράγματα μεγάλης σπουδαιότητας. Η Θεολογία απο την άλλη, προβάλλει μια δογματική πίστη που πρεσβεύει πως έχουμε γνώση, ενώ στην πραγματικότητα έχουμε άγνοια, και με αυτό τον τρόπο δημιουργεί ένα είδος αγενούς υπεροψίας απέναντι στο Σύμπαν. Η αβεβαιότητα, υπό την παρουσία έντονων ελπίδων και φόβων, είναι επίπονη, θα πρέπει όμως να γίνει ανεκτή αν θέλουμε να ζήσουμε χωρίς την βοήθεια βολικών παραμυθιών. Δεν είναι καλό ούτε να ξεχνάμε τα ερωτήματα που υποβάλλει η Φιλοσοφία, ούτε να πείθουμε τους εαυτούς μας πως έχουμε βρεί αδιαμφισβήτητες απαντήσεις στα ερωτήματα αυτά. Το να διδάξει πως να ζεί κανείς χωρίς βεβαιότητες, και παρ΄ όλα αυτά να μην παραλύει απο τους δισταγμούς, είναι πιθανόν το σημαντικότερο πράγμα το οποίο η Φιλοσοφία, στην εποχή μας, μπορεί ακόμα να κάνει για αυτούς που την μελετούν..."

Για την συντριπτική πλοιοψηφία βέβαια, αυτά είναι ψιλά γράμματα...

Πέμπτη, 14 Φεβρουαρίου 2008

Ο Σφετεριστής...

Πήρε το μάτι μου το Άκλαυτον. Θα ήθελα να τονίσω στον Agnostic, δημιουργό του συγκεκριμένου blog, πως καλά θα κάνει να ανακαλέσει την δήλωση "Είμαι απευθείας απόγονος του Έλληνος Αρχανθρώπου των Πετραλώνων", διότι πολύ απλά είναι εκ φύσεως αδύνατον να ισχύει κάτι τέτοιο. Είναι γνωστό τοις πάσοι πως ΕΓΩ είμαι ο μοναδικός εν ζωή απευθείας και εξ αναθέσεως απόγονος του Αρχανθρώπου των Πετραλώνων. Τρανή απόδειξη το ότι κατοικώ στα Πετράλωνα. Εσύ φίλε Agnostic το πολύ-πολύ να είσαι απόγονος κανενός Σαλαμινομάχου, Μακεδονομάχου ή Σειριομάχου. Όλα κι όλα δηλαδή, με τιην τιμή και την υπόληψη μας δεν παίζουμε...

Τετάρτη, 13 Φεβρουαρίου 2008

Γεωθερμικός τραγέλαφος...

Προ ημερών μου περιέγραφε ο αδελφός μου ένα περιστατικό απο αυτά που συνήθως με κάνουν να γελάω με τα χάλια μας. Είχε πάει στην Ακρόπολη (το πως του ήρθε, είναι άλλη ιστορία) με κάποιο φίλο του, και λίγο αργότερα ανέφερε την επίσκεψη του αυτή σε ένα γνωστό του με τον οποίο έτυχε να συναντηθεί. Ο "γνωστός", θέλοντας μάλλον να προβάλει την ευρυμάθεια του, του ανέφερε πως (εδώ προσοχή) ως γνωστόν δεν βρέχει ποτέ πάνω απο την Ακρόπολη, ενώ επιπλέον δεν πετάνε και πουλιά στο FIR Ακροπόλεως. Ο αδελφός μου λοιπόν, ο οποίος μπορεί μεν να μην είναι αρκετά ψαγμένος με την ιστορία των αρχαιογκάου, είναι όμως υποψιασμένος, και έχει και ένα βασικό υπόβαθρο λογικής και κριτικής σκέψης, διετύπωσε την παρατήρηση του σύμφωνα με την οποία κατά την επίσκεψη αναγκαζόταν κάθε τρείς και λίγο και μετακινείται υπο τον φόβο του κουτσουλίσματος των περιστεριών που είχαν ίσα με 3 αποικίες στα μάρμαρα του Παρθενώνα. Ο "γνωστός" λοιπόν, με ύφος χιλίων καρδιναλίων του επισήμανε πως τα μάρμαρα τα έχουν αλλάξει (ποιοί; μάλλον οι Σκοτεινές Δυνάμεις) και έχει διαταραχθεί το ενεργειακό πεδίο του χώρου, ενώ επιπλέον τον επίπληξε επειδή δεν γνωρίζει την Ιστορία του τόπου του (!). Αυτό με το ενεργειακό πεδίο ήταν που έκανε κλικ στον αδελφό μου: όταν λοιπόν ρώτησε τι ακριβώς εννοεί, έλαβε την εξής αφοπλιστική απάντηση:
- "Γεωθερμική ενέργεια, ξέρεις τι είναι;"
- "Ναι".
- "Ε, αυτό".

Τόσο απλά. Δεν χρειάζεται άλλωστε επιπλέον ανάλυση. Όταν ρώτησα τον αδελφό μου τι έκανε στην συνέχεια, μου απάντησε με αφοπλιστική ειλικρίνια πως απλά σταμάτησε την συζήτηση και με μια πρόχειρη δικαιολογία έφυγε, γιατί "ο έξυπνος σταματά, ο πονηρός διαπραγματεύεται, και ο βλάκας συνεχίζει". Και δεν θεωρούσε τον εαυτό του βλάκα...

Όσον αφορά τώρα το τι σχέση μπορεί να έχει ένας όρος που χρησιμοποιείται για να δηλώσει την γήινη θερμότητα που προκαλεί γεωλογικά φαινόμενα σε παγκόσμια κλίμακα και που μπορεί να ανακτηθεί και να αξιοποιηθεί απο τον άνθρωπο (κυρίως μέσω των υδρατμών και των θερμών νερών σε περιοχές υψηλής θερμικής ροής) ως ενεργειακό μέσο παραγωγής ηλεκτρισμού, με τον βράχο της Ακρόπολης, αυτό παραμένει άγνωστό. Προφανώς ο συσχετισμός υπάρχει μόνο στα μυαλά των αρχαιογκάου που θεωρούν την Ακρόπολη κάτι σαν πλανητικό ελικοδρόμιο στο οποίο θα προσγειωθούν οι Έλ απο τον Σείριο όταν ο Ήλιος βγάλει κέρατα...

Σημείωση:
Πέρα απο την πλάκα, για να διευκρινήσουμε λίγο το θέμα περί γεωθερμικής ενέργειας, απλά να αναφέρω πως στην Ελλάδα υπάρχουν ορισμένες περιοχές οι οποίες διαθέτουν αρκετά καλό γεωθερμικό δυναμικό και μάλιστα σε προσιτό βάθος, και θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν για την παραγωγή ηλεκτρισμού. Οι περιοχές αυτές βρίσκονται ως επι το πλείστον στο ηφαιστειακό τόξο του Αιγαίου, και κυρίως στην Σαντορίνη και την Μύλο, αλλά και στην Σαμοθράκη, στην Χίο και στην Λέσβο. Φυσικά οι περιοχές αυτές παραμένουν ανεκμετάλευτες, καθώς η ΔΕΗ προτιμά να επενδύει σε μονάδες λιθάνθρακα. Υπάρχουν και περιοχές με αρκετά μικρότερο θερμικό δυναμικό (κυρίως σε Μακεδονία και Θράκη), οι οποίες προσφέρονται για αγροτικές εφαρμογές/ θερμοκήπια και για θέρμανση. Α, να μην ξεχνάμε και τις 56 θερμές πηγές που έχουμε στην Ελλάδα (ιαματικά λουτρά). Τέλος, υπάρχουν και οι γεωθερμικές αντλείες θερμότητας που λειτουργούν σε βάθος 1-100 μέτρων, οι οποίες εκμεταλευόμενες την σταθερή θερμοκρασία του εδάφους ανεξάρτητα απο τις καιρικές συνθήκες, συμβάλουν στην μείωση της κατανάλωσης ενέργειας απο τα σύγχρονα κλιματιστικά (ρίξτε μια ματιά εδώ και εδώ)...

Τρίτη, 12 Φεβρουαρίου 2008

Φτιάξε μούσκουλα με τον Chuck Norris...


Ναι, τώρα μπορείς ΚΑΙ ΕΣΥ και γίνει άντρακλας. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να προμηθευτείς* το υπερ-μηχάνημα γυμναστικής του Chuck**, και σε χρόνο μηδέν θα κοιτάζεις ενθουσιασμένος τα κανούργια σου μούσκουλα στον καθρέφτη***...

http://www.totalgymdirect.com/

*Batteries not included.
**Chuck not included.
***Mirror not included.

Η χώρα του Talisman...

Τα 2 κορυφαία telemarketing προϊόντα τα οποία παίζουν αυτόν το καιρό στα κανάλια στις γνωστές μεταμεσονύκτιες προβολές, είναι το Smokeless Chip Card (28.90, super προσφορά) και το Talisman (99 ευρώ μόνο, τρέξτε να προλάβετε). Το πρώτο είναι μια κάρτα σε μέγεθος πιστωτικής που την βάζεις στο πακέτο με τα τσιγάρα και μετά απο λίγο κόβεις το κάπνισμα, και το δεύτερο είναι ένα φυλακτό που το φοράς και μαζεύεις θετική ενέργεια απο το σύμπαν. Τα προτείνω και τα 2 ανεπιφύλακτα. Σε συνδιασμό μάλιστα με το πατροπαράδοτο μάτι-χάντρα, θα είστε πλήρως εξοπλισμένοι απέναντι σε κάθε κακόβουλο κουλτουριαραίο σκεπτικιστή...

http://www.telemarketing.gr/default.asp?pid=13&itm=10762&ct=123&la=1
http://www.telemarketing.gr/default.asp?pid=13&itm=12047&ct=132&la=1

Δεν ξέρω γιατί, αλλά αυτή η κατάσταση μου θυμίζει ένα παλιό τραγουδάκι του Χάρυ Κλύνν:

"Ελλάδα η χώρα του πράσινου ήλιου, του ΠΑΟΚ, της ΑΕΚ, της Καλαμαριάς, πατρίδα θρησκεία, σουβλάκι με πίτα, Datsun, Adidas, και Χάνι της Γραβιάς.
Τσαρούχι, Rolex, Σνακμπάρ, ρεπόρτερς και Τζέι Αρ, με Honda η Ελλάδα προς την δόξα τραβά,
με Marx, Ορθοδοξία και με μια ζεϊμπεκιά να την η Ελλάδα ανάσκελα..."

Αυτή η χώρα δεν σώζεται με τίποτις άμα λάχει να ούμε...

Requiem for WoW...

Η εποχή του WoW μάλλον οδεύει προς το τέλος της. Βαριέμαι πλέον να παίζω, η κλάση του Shaman έχει νερφαριστεί μέχρι αηδίας, και σε λίγους μήνες βγαίνει το Age of Conan. Λέω να ασχοληθώ λίγο με το blog...