Το ψαχτήρι του κακομοίρη...

Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2005

Καινούργιος browser....

Υπήρξα για χρόνια πιστός χρήστης του Internet Explorer, σχεδόν απο την πρώτη του έκδοση. Ποτέ δεν συμπάθησα τον Netscape, ενώ και ο Mozilla μου έκατσε στο στομάχι. Τον Opera δεν τον καταδέχτηκα ποτέ για λόγους αρχής: ένας browser πρέπει να είναι δωρεάν, και ο Opera τιμάται 39 δολάρια. Υπάρχει και η free έκδοση, αλλά εμφανίζει διαφημιστικά banner. Και τα banner αυτά μου θυμίζουν την εποχή της X-treme, οπότε μακριά απο εμάς.... Έχει όμως ο καιρός γυρίσματα, οπότε ήρθε η ώρα να αλλάξω και εγώ browser. Απο εδώ και στο εξής λοιπον (και μέχρι νεωτέρας), τα μηχανήματα μου φέρουν περήφανα τον Mozilla Foundation Firefox 1.0, τον καλύτερο αυτή τη στιγμή browser του Web. Στο laptop μάλιστα, έχω βάλει και το Thunderbird, τον καινούργιο e-mail client του Mozilla Foundation....

Δεν υπάρχουν σχόλια: