Το ψαχτήρι του κακομοίρη...

Πέμπτη 17 Αυγούστου 2006

Το δικαίωμα στην τεμπελιά...

Τεμπέλης, -α, -ικο: Οκνηρός, που βαριέται να δουλέψει ή να κάνει κάτι (λεξικό Πάπυρος - Larousse)

Η οκνηρία είναι τυπικό χριστανικό αμάρτημα, και εγώ την χριστιανική ηθική την έχω γραμμένη κανονικά. Διεκδικώ λοιπόν το δικαίωμα μου στην τεμπελιά (ο Πώλ Λαφάργκ είναι αθάνατος). Γουστάρω να κοιμάμαι 10-12 ώρες κάθε μέρα, και όταν είμαι ξύπνιος να σερφάρω στο δίκτυο, να πίνω καφέ και να παίζω παιχνίδια (άμα λέμε). Και προσπαθώ όσο μπορώ να εφαρμόσω αυτό το lifestyle σε όσο μεγαλύτερο διάστημα του χρόνου μπορώ. Γιατί την εργασία πολλοί εμίσησαν, την τεμπελιά κανείς. Και όσο για αυτούς που θα απαντήσουν "την τεμπελιά πολλοί αγάπησαν, τον τεμπέλη κανείς", μην ανησυχείτε, χωράτε όλοι να γραφτείτε εκεί που δεν πιάνει μελάνι...

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Παραποιεις το δικαιωμα στην τεμπελια Τιλλ...
"Ας ειμαστε τεμπεληδες σε ολα εξω απο το σεξ το ποτο και την τεμπελια"
ειναι τα λογια του Λαφαργκ και οχι σερφαρισμα καφε και νανι....

Αταίριαστος είπε...

Για την ακρίβεια ο Λαφάργκ έγραψε "τον έρωτα, το ποτό και την τεμπελιά" όχι το σεξ. Που σημαίνει να μην τεμπελιάζουμε όχι μόνο να πηδάμε αλλά να μην τεμπελιάζουμε να ερωτευόμαστε. Από όλες τις ουτοπίες που σκαρφίστηκε ο άνθρωπος αυτή του Λαφάργκ είναι η πιο... ανθρώπινη.

Locutus Of Borg είπε...

Σημασία έχει το τι θέλεις εσύ (εφ' όσον δε βλάπτει τους άλλους). Είναι μέρες που σιχαίνομαι τη δουλειά μου, και προτιμώ να κάνω κάτι πιο παραγωγικό (= κάτι που γουστάρω και δε μου επιβάλλεται).

Από εκεί και πέρα, "σ' όποιον αρέσουμε, για τους άλλους δε θα μπορέσουμε" που λέει και το τραγουδάκι για όσους διαφωνούνε...

Ανώνυμος είπε...

Πάντως να σημειώσω ότι η τάση για τεμπελιά που έχουμε όλοι μας (γιατί όλοι έχουμε, μην κρυβόμαστε) ακολουθεί εκθετική αύξηση τις ημέρες του Αυγούστου.

Άντε, και καλή αυγουστιάτικη εργασία :)

Ανώνυμος είπε...

"""Για την ακρίβεια ο Λαφάργκ έγραψε "τον έρωτα, το ποτό και την τεμπελιά" όχι το σεξ. Που σημαίνει να μην τεμπελιάζουμε όχι μόνο να πηδάμε αλλά να μην τεμπελιάζουμε να ερωτευόμαστε...""
Δλδ ρε συ αταιριαστε..εγω που ειμαι ερωτευμενος με την δουλεια μου και δουλευω 14 ωρες ημερησιως ειμαι στο πνευμα του Λαφαργκ?????

Derevirn είπε...

Όπως είπε κι ο Garfield:

"Would you be willing to lead a parade in celebration of the lazy life? If the answer is yes... you're all wrong for lazy week."

Ανώνυμος είπε...

Till 8a soy peigene na zeiseis sti xopa toy pote.

Ανώνυμος είπε...

Very nice site! Latina riley Free borders and stationery celexa price hp 3150 ink cartridges electric wheelchairs

Ανώνυμος είπε...

Παραποιείτε τον χαρακτήρα του Δικαιώματος στην Τεμπελιά. Επρόκειτο για διεκδίκηση του στοιχειώδους ανθρώπινου δικαιώματος «του ελεύθερου χρόνου», με στόχο την ψυχική ηρεμία και την πολύπλευρη ανάπτυξη της ατομικής προσωπικότητας, απέναντι στην οικονομιστική (και γλοιώδη) λαίλαπα της δήθεν «προόδου» και της «μεγιστοποίησης της παραγωγικότητας και της ανάπτυξης», των φιλελεύθερων του 19ου αιώνα και των λενινιστών του 20ου.

Αν ο άλλος τη βρίσκει να παίζει παιχνίδια στο PC με γεια του με χαρά του, δεν χρειάζεται να γα**ει και να ζει και_καλά_μποέμικα για να έχει δικαίωμα στη μεγιστοποίηση του ελεύθερου χρόνου.