Το ψαχτήρι του κακομοίρη...

Σάββατο 25 Δεκεμβρίου 2004

Η δηστυχία του να είσαι πελάτης του ΟΤΕ...

Ο λόγος για τον οποίο δεν έχω ανεβάσει τόσο καιρό τίποτα, είναι καθαρά... τεχνικός. Εδώ και αρκετές ημέρες, έχει κοπεί η ADSL σύνδεση. Έχω κάνει δεκάδες τηλέφωνα στον ΟΤΕ (γιατί δικό του είναι το πρόβλημα), και έχω ακούσει δεκάδες φορές την κλασσική απάντηση: "Θα σας πάρουν οι τεχνικοί". Αναγκαστικά λοιπόν, μπαίνω με dial up, απλά για να πάρω τα mail μου. Ελπίζω να τελειώσει σύντομα αυτή η ιστορία. Όταν με το καλό έρθει ξανά το ADSL, θα ανεβάσω ένα μηνυματάκι με όλα όσα συνέβησαν, να γελάσει ο κάθε πικραμένος πελάτης του ΟΤΕ...

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

"Till said...

Δυο μικρά σχόλια:
Πρώτον, δεν δέχομαι κριτική απο άτομα που δεν είναι καν σε θέση να γνωρίζουν πως το δεύτερο ενικό παίρνει κατάληξη "αι". Είναι "ειρωνεύεσαι" και όχι "ειρωνεύεσε". Μάθε λοιπόν πρώτα να γράφεις, και μετά έλα να ποστάρεις όσο θές στο blog μου."

"Η δηστυχία του να είσαι πελάτης του ΟΤΕ..."
Και σε τίτλο άρθρου...
Μήπως να μην ποστάρεις ούτε εσύ στο blog σου; Σύμφωνα με την δική σου λογική δεν νομίζω να διαφωνείς