Το ψαχτήρι του κακομοίρη...

Τρίτη 28 Δεκεμβρίου 2004

Πράγματι, το γρήγορο Internet σε άλλη διάσταση (όχι στην δική μας πάντως)...

Που λέτε λοιπόν αγαπητοί συνάδελφοι, την περασμένη Κυριακή (19 το μήνα) κάθομαι μπροστά στον υπολογιστή μου για να πάρω τα mail μου, και διαπιστώνω πως η γραμμή ADSL είναι άφαντη! Κλήση λοιπόν στο 121 για δήλωση βλάβης, και αναμονή μέχρι να μας "καλέσουν οι τεχνικοί". Μέχρι χτές, 27 του μήνα, τους περίμενα αυτούς τους "τεχνικούς". Εντωμεταξύ είχα κάνει δεκάδες τηλέφωνα στο 121 και στο 1242, καθώς και πολλούς άλλους αριθμούς στους οποίους με παρέπεμπαν. Και οι "τεχνικοί" άφαντοι. Φυσικά, καθ΄ όλη την διάρκεια των δεκάδων συνομιλιών μου, άκουσα δεκάδες διαφορετικές αιτίες για την βλάβη της γραμμής μου: απο καταστροφή υπόγειων γραμμών, μέχρι και την πυρκαγιά στον ΟΤΕ Ναυπλίου!!! Μετά λοιπόν απο μια εβδομάδα γεμάτη ένταση και σασπένς, κατάφερα να αποσπάσω εχτές απο το 134 έναν τηλεφωνικό αριθμό στον οποίο δεν είχα ξανακαλέσει. Και, ως εκ θαύματος, πέτυχα μια κοπέλλα η οποία είχε προφανώς επικοινωνία με τεχνικούς (πραγματικούς αυτή τη φορά) του DSLΑΜ της περιοχής μου. Το πρόβλημα μου λύθηκε σε διόμισυ λεπτά της ώρας ακριβώς. Μάλλον κάποιος διακόπτης ήθελε γύρισμα, κάποιο καλώδιο είχε φύγει απο την θέση του, ή κάτι τέτοιο τελοσπάντων. Και έτσι, έχω και πάλι ADSL, και μπορώ να απολαύσω το "γρήγορο Internet σε άλλη διάσταση", όπως λέει και ο ΟΤΕ στην τελευταία του διαφήμιση, που διαφημίζει πακέτα ADSL. Βέβαια, αυτό που αποφεύγει να αναφέρει στην διαφήμιση, είναι πως αυτοί που θα σπέυσουν να αγοράσουν τα πακέτα, μπορεί να περιμένουν μέχρι και έξι (6) μήνες μέχρι να δουν ADSL στο σπίτι τους! Και αυτό επειδή οι παραγγελίες που έχει κάνει ο ΟΤΕ για ADSL 2 εξοπλισμό, δεν πρόκειται να παραδωθούν νωρίτερα απο τον Ιούνιο. Και αυτό πρακτικά σημαίνει πως, μέχρι τότε ο ΟΤΕ θα την βγάζει με παραγγελίες - μπαλώματα, και θα δίνει λίγες - λίγες πόρτες. Ζήσε Μάη μου (ή Ιούνη μου καλύτερα) δηλαδή... Οπότε λοιπόν, σωστά το λέει η διαφήμιση: στην Ελλάδα το γρήγορο Internet είναι πράγματι σε άλλη διάσταση. Είναι σε κάποια που βρίσκεται έξι μήνες (ή έτη, ή αιώνες) φωτός μακριά απο την δική μας...

Δεν υπάρχουν σχόλια: