Το ψαχτήρι του κακομοίρη...

Κυριακή 23 Ιουλίου 2006

Quantum Electro-Dynamics

Όταν:

α) Χτυπάει το τηλέφωνο στις 5 τα ξημερώματα και σε σηκώνει απο το κρεβάτι,
β) Αναγνωρίζεις τον αριθμό και είναι ο πατέρας σου,
γ) Απο τον πολύ θόρυβο μόλις και μετά βίας διακρίνεις μια φωνή ανάμεσα σε άλλες να λέει κάτι γρήγορα και δυνατά,
δ) η γραμμή παραμένει ανοικτή για 4-5 λεπτά,

Τότε 2 λογικές υποθέσεις μπορείς να κάνεις:

1) Κάτι ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ έχει συμβεί,
2) Έσπασε ο διάολος το ποδάρι του και έκατσε να ενεργοποιηθεί το τηλεφωνο μέσα απο την τσέπη του παντελονιού του και να καλέσει τον αριθμό ΣΟΥ.

Στις 5 τα ξημερώματα, ζαλισμένος απο τον ύπνο και ενώ είσαι ακόμα με την τσίμπλα στο μάτι, οι πιθανότητες που δίνεις στην υπόθεση 1 είναι περίπου 99,9%. Την υπόθεση 2 την χρησιμοποιείς κυρίως ως πιθανή εναλλακτική, απλά και μόνο για να λές πως υπάρχει και μια τέτοια.

Τελικά έκατσε η υπόθεση 2.

Μετά το αρχικό σόκ, σκέφτηκα πόσο πιθανό είναι τελικά να συμβεί κάτι τέτοιο. Απο περιέργεια και μόνο, κοίταξα το κινητό μου: Είχα πατήσει κατά λάθος το πλήκτρο του media player κάποια στιγμή που γύριζα σπίτι 4-5 ώρες πριν, και η μπαταρία είχε αδειάσει. Το είχα φορτίσει 12 ώρες πριν. Χρησιμοποιώ κλείδωμα πληκτρολογίου, το ιδιο και ο πατέρας μου. Και όμως έκατσε. Δυο φορές, την ίδια μέρα, σε δυο διαφορετικά τηλέφωνα, δυο διαφορετικών ανθρώπων. Την τελευταία φορά που μου είχε συμβεί κάτι τόσο κουφό, ήταν όταν σε μια παρτίδα Scrabble είχαμε τραβήξει μαζί με ένα φίλο μου πέντε συνεχόμενες φορές το γράμμα Α για να δούμε ποιός θα έπαιζε πρώτος.

Χάος.

Τυχαιότητα.

Εντροπία.

Οι τρείς βασικές σταθερές του καταπληκτικού μας σύμπαντος. Με μία λέξη,

QED.

Άντε και καλό κουράγιο...

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αυτό δεν είανι τίποτα. Εμένα μου έτυχε να πατηθεί κατά λάθος στο κινητό μου, ο αριθμός της συναδέλφου μου, με την οποία συζήταγα εκέινη τη στιγμή!

cyrus είπε...

Πού είναι οι οπαδοί του Γιουνγκ, να μιλήσουν για "συγχρονικότητα";

Stelios Frang είπε...

Μου συνέβη παρομοίως προ ετών σε παραλία της Νάξου, ακουμπούσα τον αγκώνα πάνω στην τσάντα του μπάνιου και πάνω στο χέρι ξεκουραζόταν το κεφάλι μου ενώ, ξαπλωμένος στη σκιά, διάβαζα φωναχτά ένα άρθρο από κάποια εφημερίδα για να ακούει η σύζυγος... Μετά από μισή ώρα με παίρνει ο γιος μου από άλλο νησί: "Τι έγινε μεγάλε" μου λέει "με πήρες για να μου διαβάσεις το άρθρο της εφημερίδας και δεν λες μια καλημέρα?" Το είχε ακούσει ολόκληρο, μαζί με τα σχόλιά μου (αλλιώς δεν θα το πίστευα) και μετά, αφού δεν του απαντούσα, έκλεισε από εκεί τη γραμμή...

Υπολόγισα ότι, για να ξεπεραστούν τα κλειδώματα και να φτάσει η φωνή στο γιο μου, έπρεπε να πατηθούν 3 διαφορετικά πλήκτρα με σωστή σειρά ... Συχνά τα μπερδεύω όταν θέλω να τηλεφωνήσω σε κάποιον... Ας πούμε, περπατάει μια γάτα πάνω στο κλαβιέ του πιάνου και, παραπατώντας, παίζει μια σονάτα του Μπετόβεν...

Rodia είπε...

Χμμ.. συγχρονικότητα λοιπόν..
Απέκτησα γυαλιά χωρίς να πληρώσω μία, αφού βρήκε κάποιος ένα σκελετό στο δρόμο και τον έφερε στο γραφείο και, μετά από μερικά χρόνια, πηγαίνοντας στον οπτικό να ρωτήσω πόσο κοστίζει ένα ζευγάρι γυαλιά, βρήκα το ακριβές (πριν μάθω ότι είναι αυτό) αντίτιμο -πάλι στο δρόμο!

Αυτό με τη γάτα ΚΟΡΥΦΑΙΟ!!!

..με τις υγείες μας!..

:-)

Ανώνυμος είπε...

fooled by randomness