Το ψαχτήρι του κακομοίρη...

Παρασκευή 20 Αυγούστου 2004

Αχ, αυτοί οι πωλητές...

Όποτε περνάω απο Στουρνάρη, μπαίνω στο Πλαίσιο. Και όποτε μπαίνω στο Πλαίσιο, αγοράζω και κάτι. Χτες θυμήθηκα πως χρειάζομαι έναν Card Reader/ Writer, μιας και έχω διάφορες CF και SD κάρτες. Και μιας και πέρασα απο το Πλαίσιο, ειπα να χτυπήσω έναν. Βασικά το μαγαζί είχε δυο μοντέλα (διαφορετικές μάρκες), το ένα με 29 και το 35 ευρώ. Το δεύτερο είχε ενσωματωμένη μνήμη 64 ΜΒ. Μιας και δεν χρειαζόμουν μνήμη, προτίμησα την πρώτη συσκευή, που ήταν και φτηνότερη. Σύμφωνα με τον πωλητή, οι συσκευές ήταν κατά τα άλλα ίδιες. Τήν πήρα λοιπόν, και όταν πια άνοιξα την συσκευασία, διαπίστωσα πως δέχεται κάρτες CF μέχρι 512 ΜΒ, και κάρτες SD/MMC μέχρι 128 ΜΒ. Βασικά δεν έχω πρόβλημα, μιας και η SD μου είναι 128 ΜΒ, ενώ οι CF μου είναι 256, 128 και 32 ΜΒ. Τι γίνεται όμως αν κάποια στιγμή πάρω καποια CF στο 1 GB ή κάποια SD στα 512 ΜΒ (η αγορά έχει κατακλυστεί απο κάρτες τέτοιου μεγέθους); Και ο πωλητής; Δεν θα έπρεπε να γνωρίζει το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό; Ψιλά γράμματα θα μου πείτε. Ναι, ψιλά γράμματα. Ως πότε όμως "ψιλά γράμματα"; τόσο δύσκολο είναι πια να ξέρει κανείς τα τεχνικά χαρακτηρίστικά του εμπορεύματος του; Έλεος, δεν μπήκα να αγοράσω Card Reader στον Σκλαβενίτη, στο Πλαίσιο μπήκα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: