Το ψαχτήρι του κακομοίρη...

Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2006

Ο ανώνυμος Δημήτρης απο την Θεσσαλονίκη...

Ένας αναγνώστης έγραψε ένα σχόλιο σε ένα post που είχα ανεβάσει πρίν απο έξι μήνες περίπου. Το σχόλιο του είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον, γι΄ αυτό και το μεταφέρω αυτούσιο σε καινούργιο post, ενώ παράλληλα παραθέτω και την απάντηση μου. Το κείμενου του Δημήτρη (έτσι ονομάζεται ο αναγνώστης) παρατίθεται με bold, ενώ ακολουθεί απάντηση μου, παράγραφο προς παράγραφο, για να μην χαθεί ο ειρμός της σκέψης:

Αγαπητέ Συνέλληνα,
Αν μου επιτρέπεις φυσικά να σε αποκαλώ έτσι μιας και και απο οτι συμπέρανα διαβάζοντας όλες σου τις δημοσιεύσεις στη σελίδα σου μεχρι τώρα, όχι μόνο δεν νίωθεις υπερήφανος που είσαι Έλληνας, αλλα αμφιβάλεις και για το αν είσαι πραγματικα Έλληνας. Επειδη όμως μαλλον ηταν καπως αποτομη η εισαγωγή μου, και δεν μου αρέσει να μένω ανώνυμος οταν μιλάω για κατι τόσο σοβαρό όπως αυτο το θέμα, θα ήθελα να συστηθώ. Το ονομά μου είναι Δημήτρης και η καταγωγή μου είναι απο την Θεσσαλονίκη. Είμαι φοιτητής της γεωπονίας με πολλά ενδιαφέροντα και κυρίως την Ιστορία, Ελληνικη και παγκόσμια γενικότερα.
Να ξεκαθαρίσουμε κάτι, για να μην μπερδευόμαστε: Έλληνες καλούνται οι πολίτες του κράτους που ονομάζεται Ελλάδα. Και Έλληνες πολίτες είναι όσοι έχουν τα προσόντα που ορίζει ο νόμος. Σύνταγμα της Ελλάδος, Άρθρο 4, παράγραφος 3. Συνεπώς, είμαι Έλληνας εφόσον διαθέτω τα προσόντα που προϋποθέτει ο νόμος, και έχεις το δικαίωμα να με αποκαλείς Συνέλληνα, εφόσον φυσικά διαθέτεις και εσύ τα προσόντα που απαιτεί ο νόμος (και υποθέτω πως τα έχεις). Η Ελλάδα ως κράτος υπάρχει απο το 1830: όχι νωρίτερα. Οι Έλληνες τώρα, ώς έθνος και όχι ως πολίτες ενός κράτους, είναι άλλη ιστορία. Η ίδια η έννοια του Έθνους διαμορφώνεται ιστορικά την ίδια περίπου εποχή που διαμορφώνεται και η έννοια του Κράτους. Η διαμόρφωση μάλιστα της έννοιας του Έθνους υπήρξε καταλυτική για την διαμόρφωση της έννοιας του Κράτους (βλέπε περίοδο της κατάρευσης των Αυτοκρατοριών και της δημιουργίας των πρώτων Εθνικών Κρατών). Πολύ περισσότερο, η έννοια του Ελληνικού Έθνους κατά την πρώιμη και κλασσική αρχαιότητα δεν έχει την ίδια βαρύτητα και την ίδια σημασία που έχει σήμερα. Κατά την πρώιμη και κλασσική αρχαιότητα το κυρίαρχο πολιτικό μόρφωμα στην γεωγραφική περιοχή της Ελλάδας, ήταν η Πόλη-Κράτος, και όχι το Έθνος-Κράτος. Και το τονίζω αυτό επειδή στην σύγχρονη ορολογία ως έθνος χαρακτηρίζεται μια μεγάλη κοινότητα ανθρώπων οι οποίοι είναι εγκατεστημένοι κατά κανόνα στην ίδια περιοχή και οι οποιοι διαθέτουν ιστορικούς, πολιτισμικούς, οικονομικούς, θρησκευτικούς και πολιτικούς δεσμούς. Και στις πόλεις-κράτη τις πρώιμης και κλασσικής αρχαιότητας, δεν συναντά κανείς όλους αυτούς τους όρους μαζί. Κοινώς, οι αρχαίοι είχαν μια αρκετά "ελαστική" αντίληψη αυτού που εμείς σήμερα καλούμε "Ελληνικό Έθνος". Υπο αυτή λοιπόν την έννοια, δικαιούμαι νομίζω να εκφράζω τις αμφιβολίες μου για το κατά πόσο είμαι "Έλληνας", απόγονος του Λεωνίδα, του Θαλή ή του Περικλή. Επιπλέον, θεωρώ αδιανόητο το ότι θα πρέπει να αισθάνομαι προσωπικά υπερήφανος για τα επιτεύγματα κάποιων ανθρώπων που έζησαν 2.000+ χρόνια πριν, απλά και μόνο επειδή, επεκτείνωντας ως λάστιχο την έννοια του Έθνους, τυγχάνει να είναι "ομόεθνοι" μου. Με την ίδια λογική θα πρέπει να αισθάνομαι προσωπικά περήφανος και για την ανακάλυψη του τροχού, επειδή αυτός που τον ανακάλυψε ήταν και αυτός άνθρωπος όπως και εγώ (και για να είμαστε ειλικρινείς, στα πλαίσια αυτής ακριβώς της λογικής, είναι πιο συνετό να αισθάνομαι περήφανος για την ανακάλυψη του τρόχου, παρά για τον Περικλή: αποδυκνύεται πιο εύκολα το ότι ο τροχός ανακαλύφθηκε απο ανθρωπους, παρά το ότι η προσωπική μου καταγωγή φτάνει μέχρι την Αθήνα του 5ου π.Χ. αιώνα...). Απο εκεί και πέρα φίλε Δημήτρη, εκτιμώ το γεγονός ότι αναγνωρίζεις την σοβαρότητα των ζητημάτων που θίγεις, αλλα δυστηχώς εξακολουθείς να παραμένεις ανώνυμος: Ο "Δημήτρης απο την Θεσσαλονίκη" είναι μια ακόμα γενικότητα, και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να θεωρηθεί δήλωση ταυτότητας. Παραμένεις λοιπόν το ίδιο ανώνυμος όπως και Μπάμπης απο τα Τρίκαλα, ή ο Νώντας απο την Καβάλα. Πάμε λοιπόν παρακάτω.

Συνεχίζωντας θα ήθελα να σου πώ οτι γνωρίζω αρκετά άτομα και καταστάσεις στο χώρο που κινήσαι μίας και είναι προφανες οτι εισαι ένας αναρχικός όχι βέβαια σαν τους αλλους διότι εσύ δείχνεις κάποια σημάδια μόρφωσης έστω και λανθασμένα κατα την ταπεινή μου γνώμη.
Φίλτατε Δημήτρη, δεν είμαι αναρχικός. Αναρωτιέμαι τι είναι αυτό που σε κάνει να λές κάτι τέτοιο, και μάλιστα με τέτοια σιγουριά. Νομίζω μάλιστα πως δεν έχεις ιδεά περί αναρχισμού, γιατί σε αυτή την περίπτωση θα σου ήταν προφανές πως δεν είμαι ούτε κατά διάνοια αναρχικός. Τα κείμενα μου δείχνουν αρκετά εύλογα την πολιτική μου τοποθέτηση, η οποία βέβαια καμία σχέση δεν έχει με αυτό που νομίζεις. Εκτός πια κι αν υπονοείς πως κάποιος που είναι Αριστερός (όπως εγώ) είναι κατανάγκιν και Αναρχικός, κάτι το οποίο είναι σαφώς εσφαλμένο. Τουτέστοιν, μου δημιουργείται η απορία για το ποια είναι "τα άτομα και οι καταστάσεις στον χώρο που κινούμαι" τα οποία γνωρίζεις. Εννοείς τους αναρχικούς της πλάκας; Πραγματικούς Αναρχικούς; Αριστερούς του ευρύτερου χώρου; ή απλά ανθρώπους που ακφράζουν τις ίδιες απόψεις με τις δικές μου στα ζητήμα που θίγω;

Άναφέρεις στα κείμενα σου δίαφορες εκφράσεις απο γνώστα άτομα της τηλεόρασης που ασχολούνται με θέματα που εσύ τόσο μισείς και δέν μπορω να καταλάβω το λόγο.
Ο λόγος είναι απλός: Επειδή ψεύδονται ασύστολα, κοροϊδεύουν και παραπλανούν τον κόσμο.

Διάβασα με πραγματικά μεγάλη προσοχή δίχως προκατάληψη τα όσα αναφέρεις, και πραγματικά εχω μείνει άφωνος απο το μίσος που σε διακατέχει. Δεν θα μπώ στη διαδικασία να αντικρούσω ΚΑΙ εγω τα όσα λές μίας και είναι μάλλον απίθανο να σου αλλαξω τις ιδέες που σου έχουν περασεί όλα αυτα τα χρόνια διάφοροι εξυπηρετώντας κάποιους σκοπούς. Μα θα ήθελα να σου υπενθιμίσω πως με τις ενέργειες σου αυτές δίνεις μεγαλύτερη αξία σε αυτό που τόσο μισείς. *Γιατί άραγε* *ενώ τα θεωρείς όλα αυτα μπούρδες ασχολήσαι με τόσο πάθος???*
Δεν με διακατέχει μίσος: με διακατέχει αγανάκτηση. Όπως επίσης μου προκαλεί αγανάκτηση το γεγονός ότι, το ότι αυτά που λέω θεωρείς εξορισμού ότι πρόκειται για ιδεές που μου έχουν μπολιάσει στο μυαλό "άλλοι", οι οποίοι εξυπηρετούν "κάποιους σκοπούς". Λες ότι δεν θα μπεις στο κόπο ΚΑΙ εσυ΄να μου αλλάξεις τις ιδεές. Γιατί βρε Δημήτρη; ΠΟΙΟΣ άλλος μπήκε στον κόπο να το κάνει; Άλλωστε, ακριβώς επειδή είμαι άνθρωπος που ενστερνίζεται τις αρχές της Επιστήμης, είναι πρόθυμος να αλλάξω οποιαδήποτε απο τις ιδεές μου, αν καταφέρει κάποιος να τις καταδείξει ως εσφαλμένες και να παρουσίασει την ορθότητα των δικών του. Εσύ είναι πρόθυμος να κάνεις κάτι τέτοιο; Σε προκαλώ μάλιστα, αν είσαι σε θέση να δεχτείς μια τέτοια πρόκληση, να συζητήσουμε για ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ απο τα θέματα στα οποία νομίζεις ότι σφάλλω, και έχεις τον λόγο που πως αν αποδειχτεί ότι σφάλλω, θα αναθεωρήσω δημόσια τις απόψεις μου. Όσον αφορά τωρά το τελευταίο σου ερώτημα: ασχολούμαι με τόσο πάθος με αυτές τις μπούρδες, επειδή εκτός απο μπούρδες, τυγχάνει να είναι και επικύνδινες....

Ακόμη, λυπάμαι πολύ διότι αν όλοι σκεφτόταν οπως εσυ και οι ομοιοι σου το κράτος αυτό που λεγεται *Έλλαδα* και ο λαός αυτός που λέγεται *Έλληνικος* θα είχαμε αφανιστεί εδώ και αιώνες.Φυσικά δέν περιμένει κανείς κατι άλλο απο εσάς όταν γράφετε σε συνθήματα /ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΘΝΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ/ και ένα σωρο αλλα βλακώδη.
Αυτό που λες εδώ είναι εντελώς ατεκμηρίωτο. Το τι θα είχε γίνει αιώνες πριν αν οι Έλληνες σκέφτονταν διαφορετικά, δεν μπορείς να το ξέρεις. Μπορώ λοιπον και εγώ να σου πω πως, αν όλοι σκέφτονταν όπως εγώ, τότε η Ελλάδα θα ήταν το καλύτερο και το μεγαλύτερο κράτος του κόσμου. Μπορείς νομίζεις να μου αποδείξεις πως αυτό που λέω δεν ΘΑ μπορούσε να είχε γίνει; Ελπίζω να καταλαβαίνεις το άτοπο του θέματος. Με "εαν" και υποθέσεις δεν στηρίζεις επιχειρήματα... Απο εκεί και πέρα, σε αυτό που γράφεις παρακάτω, δεν νομίζω πως χριεάζεται να απαντήσω: ήδη έχω γράψει παραπάνω πως δεν είναι αναρχικός, οπότε το συγκεκριμένο σχόλιο δεν με αφορά...

Πραγματικά πώς νομίζεις οτι θα ένιωθαν ολοι οι σπουδαίοι άντρες της παλαιότερης αλλα και της συγχρονης Ιστορίας μας ακούγωντας ολα αυτά *??? *Θα μου πείς τώρα και πού να ξέρω εγώ, αλλα ο λόγος δεν θα είναι οι αιώνες που σας χωρίζουν μα το οτι δεν τους αποδέχεσαι ούτε καν ως προγόνους σου. Το να νιώθεις ετσι είναι δικαιωμά σου, γιατί οπως μας έμαθαν και εκείνοι ο καθένας είναι ελεύθερος να πιστεύει οτι θέλει.
Εδώ φίλε μου αρχίζεις και ρετάρεις. Αν κατάλαβα καλά, μου λές πως δεν μπορώ να ξέρω πως θα ένιωθαν οι πρόγονοι μας για όλα αυτά, όχι επειδή μας χωρίζουν κάτι αιώνες, αλλά επειδή δεν τους αποδέχομαι ως πρόγονους μου! ΜΑ ΤΙ ΛΕΣ ΤΩΡΑ ΡΕ ΦΙΛΕ; Εσύ δηλαδή που τους αποδέχεσαι ως πρόγονους σου, είσαι σε θέση να μας πείς πως καταλαβαίνεις πως θα ένοιωθαν όλοι οι σπουδαίοι άνδρες της ιστορίας μας; Είσαι σοβαρός; συνηδειτοποιείς πως με αυτό που γράφεις πετά στα σκουπίδια κάθε ιστορική μεθοδολογία και καταφεύγεις πλέον στην μεταφυσική εικατολογία;

Αλλα δεν έχεις κανένα δικαίωμα να προσβάλεις όλους εμάς τους υπόλοιπους που είμαστε η πλειοψηφία και πιστεύουμε στην Έλλαδα, την θρησκεία και το μεγαλείο της, κατι που εσυ δεν μπορείς ούτε να νιώσεις τι είναι. Μπορείς λοιπον φίλε μου(καθώς παρόλες τις διαφορες μας σε θεωρώ φίλο) να συνεχίσεις να πράτεις όπως νομίζεις, μα να έχεις στο μυαλό σου πάντα ένα πράγμα. Με το να επιτήθεσαι με αυτό τον τρόπο και να προσπαθείς να ισοπεδώσεις τους πάντες προσβαλωντάς και υποτιμώντας ανθρώπους με πτυχία που ίσως είναι αρκετα ποιο μορφωμένοι απο εσένα, δεν καταφέρνεις τίποτα αλλο εκτός απο το να εκθέτεις τον εαυτό σου. Τέλος δεν περιμένω να μου απαντήσεις αλλά ελπίζω οτι θα διαβασεις το μηνυμα μου πριν το σβήσεις.
Η Δημοκρατία φίλε μου, σε αυτό ακριβώς συνίσταται: στο ότι ακόμα και η μειοψηφία ΤΟΥ ΕΝΟΣ έχει το δικαίωμα να κατακεραυνώνει όλους τους υπόλοιπους, όταν αρχίζουν να ρετάρουν. Μπορείς λοιπόν εσύ και η πλοιοψηφία σουνα πιστεύεις στο μεγαλείο της Ελλάδας και της θρησκείας σου, εγώ όμως εξακολουθώ να έχω το δικαίωμα (και το δίκιο) να λέω πως είστε βαθιά, πολύ βαθιά νυχτωμένοι. Αν θές να μου αποδείξεις πως κάνω λάθος, θα πρέπει να χρησιμοποιείσεις πιο σοβαρά επιχειρήματα απο το ότι είστε η πλοιοψηφία και απο το ότι έχετε πτυχία. Να τα βράσω τα πτυχία σας, και εγω έχω πτυχία. Και λοιπόν; Τα δικά σας δηλαδή μετράνε περισσότερο απο τα δικά μου; Γιατί; Αμα θες να κάνουμε κουβέντα, να κάνουμε. Αλλα σοβαρή κουβέντα, όχι παπαριές... Α, και όπως είδες, το μήνυμα σου όχι μόνο δεν διαγράφτηκε, αλλά έγινε και ξεχωριστό post.

11 σχόλια:

Phantasmak είπε...

Σωστός...

Και δε μπορώ να καταλάβω αυτό το "οι όμοιοί σου" που μας κοπανάνε συνέχεια διάφοροι. Μπας και μας φτιάχνουν σε εργαστήρια με το κιλό και είμαστε όμοιοι και δεν το έχουμε καταλάβει; Αυτό πάει και σε κάτι στρατόκαυλους εθνικόφρονες bloggers (αν διαβάζουν ξέρουν ποιοι είναι).

Lao είπε...

Γεια σου ρε Till ανάρχα!!!

τι να πεις ρε γμτ.. Προσωπικά είμαι όχι αγανακτισμένος, ούτε και από μίσος διακατέχομαι, αλλά μάλλον απογοητευμένος από αυτό το κύμα "ελληνοπρέπειας". Έχω σχεδόν χάσει την επαφή με 15 χρόνια κολλητό μου γι' αυτό το λόγο..

funEL είπε...

κύριε Εμμανουήλ.
Ξέρετε, (το έχουμε δηλώσει άλλωστε), ότι μία αφορμή - αιτία για τη δημιουργία του δικού μας Ιερού blogg, είσθε εσείς.

Συνειδητοποιήσαμε τον εθνικό κίνδυνο απο κάτι παλιοαναρχικούς Ιλλουμινάτι σαν και του λόγου σας.

Πρέπει να έρθουμε σε επαφή με τον Λιακουρορθόδοξο Δημήτριο από την θεσσαλονίκη να του προτείνουμε Εθνική συνεργασία εναντίον των καλικατζαραίων και ίσως μια εκστρατεία στο κέντρο της γης κλπ.

Ανώνυμος είπε...

Φϊλε Jim, διάβασα την ανάλυση στην οποία παραπέμπεις, και την βρήκα εξαιρετικά ενδιαφέρουσα. Διαβάζοντας την κανείς, μπορεί με ευκολία να αντιληφθεί τους λόγους για τους οποίους οι Λιακό και Σία είναι καραμπινάτοι Εθνικιστές και επικύνδινοι...

Ανώνυμος είπε...

Η δική μου αντιμετώπιση ως προς το συγκεκριμόνο θέμα είναι μάλλον διαφορετική. Δεν νομίζω πως τίθεται θέμα ιδεολογικής αντιπαράθεσης ούτε καν διάσταση απόψεων. Πρόκειται απλώς για ένα χάσμα νοημοσύνης. Κιαυτό όχι επειδή υποτιμώ τη δυναμική και την επιρροή που δύνανται να έχουν οι απόψεις του Δημήτρη από Θεσσαλονίκη αλλά επειδή ο άνθρωπος φανερώνει από το κείμενό του, συμπτώματα νεοβλαχοσυντηρητισμού και κουλτουρέ φανατικού οπαδισμού. Χωρίς να μπορώ φυσικά να γνωρίζω την φυσική εικόνα του Δημήτρη, αυτή που του αντιστοιχεί είναι εκείνη κερκιδόπληκτου θρησκειολάγνου που ανάγει ό,τι υποστηρίζει σε δόγμα, φοράει λευκό φανελάκι(με κίτρινους λεκέδες) δερμάτινο από πάνω και φυσικά κομποσχοίνι. Η μάταιη προσπάθεια να φανεί ψύχραιμος και φιλικός ακυρώνεται γρήγορα από τους αφορισμούς του τύπου: "είναι προφανες οτι εισαι ένας αναρχικός όχι βέβαια σαν τους αλλους διότι εσύ δείχνεις κάποια σημάδια μόρφωσης έστω και λανθασμένα κατα την ταπεινή μου γνώμη." Εσείς λοιπόν οι "χαμουτζήδες" αναρχικοί που ενίοτε παίρνετε και λανθασμένη μόρφωση(???????) και θέλετε να μας πάρουν τη Μακεδονία οι Σκοπιανοί έχετε πέσει θύματα ανθελληνικής προπαγάνδας. Το ενδεχόμενο πχ να το έχετε σκεφτεί και να έχετε αποφασίσει μόνοι σας ούτε μας περνάει από το μυαλό. Επίσης γράφετε και συνθήματα στους τοίχους.
Επειδή διαβάζοντας την καταχώρησή μου διαπίστωσα πως είναι αρκετά δεικτική προς το Δημήτρη και μπορεί να εννοηθεί ότι όσα γράφω υποστηρίζουν μία συγκεκριμένη ιδεολογία θα ξεκινήσω καινούρια παράγραφο.
Κριτική προς Till: Φοβάμαι πως η σοβαρότητα της απάντησής σου και η κινδυνολογία περί Λιακοπουλισμού είναι άστοχη και φανερώνει έναν αριστερό συντηρητισμό. Η αριστερά για να εξηγήσει το λόγο ύπαρξής της ως αντίποδας των φανατικών εθνικιστών κινδυνεύει να υποπέσει σε λαϊκισμό και προσκολήσεις σε τσιτάτα."Δεν με διακατέχει μίσος: με διακατέχει αγανάκτηση." :μου θυμίζει λίγο Στάθη Ψάλτη σε τηλεοπτική επιθεώρηση. Όσο για το επιχείρημα με τους ροζ ελέφαντες που πετάνε αν και επιτυχημένο το έχεις ψιλοκουράσει:"Μπορώ λοιπον και εγώ να σου πω πως, αν όλοι σκέφτονταν όπως εγώ, τότε η Ελλάδα θα ήταν το καλύτερο και το μεγαλύτερο κράτος του κόσμου. Μπορείς νομίζεις να μου αποδείξεις πως αυτό που λέω δεν ΘΑ μπορούσε να είχε γίνει;" (το τελευταίο αυτό μάλλον ήταν κακιούλα μου και μάλλον έχει χιουμοριστική διάθεση)
Προς lao: οι φίλοι δεν υπάρχουν για να συμφωνούμε μαζί τους αλλά για να μας παρηγορούν όταν μας αφήνει η γκόμενα. Βασικότερο κριτήριο για την επιλογή φίλων δεν είναι η συμφωνία απόψεων αλλά η συμφωνία προσωπικής ηθικής.
Προς funel: ωραίος...

Υ.Γ. Τηρώ την ανωνυμία μου γιατί ποτέ δεν ξέρεις πότε μπορεί να πέσεις σε κανένα γνωστό.Και το nick πολύ είναι.

Lao είπε...

(άσχετο με ποστ)

δόκτωρα Μένγκελε μήπως γνωριζόμαστε?

(γιατί κατα τ' άλλα δεν βλέπω λόγο να με συμβουλεύεις :P)

Ανώνυμος είπε...

Δεν σε συμβούλευσα. Σχολίασα δημοσίως τα δημοσιοποιημένα γραφώμενά σου χωρίς να με ενδιαφέρει αν διαβάσεις το σχόλιό μου. Αν σε ενοχλεί το "προς" το αποσύρω.-

Lao είπε...

Αν σε ενοχλεί το "προς" το αποσύρω.

lol!

δεν γίνεται! Δεν έχεις κάνει register

(περισσότερο πάντως αστειεύομουν)

Ανώνυμος είπε...

Οταν το κατεστημένο είναι σαθρό, ΣΑΠΙΟ, όλοι μας λιγο πολύ είμαστε Αναρχικοί.
Όμως οπως είχα πει κάποτε, αν δεν σου αρέσει η αλήθεια που ξεστομίζει ο συνομιλητής σου, ΣΠΕΥΣΕ να τον χαρακτηρίσεις να του κολήσεις την ταμπέλα του ΑΝΑΡΧΑ, ΤΟΥ ΚΟΜΜΟΥΝΑ, ΤΟΥ ΦΑΣΙΣΤΑ κλπ.
Ταμπελες! Παντού ταμπέλες...θα έπρεπε φίλε Μανώλη να τις έχεις συνηθήσει πια...
Τι χαρακτηρίζει τα άτομα που είναι ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ?
Κατα την ταπεινή μου γνώμη:
Στειρος εθνικισμός, φονταμενταλισμός θα έλεγα απο τα γεννοφάσκια τους. Εχουν γαλουχηθεί με την εθνική υπερηφάνια αγνοώντας το γεγονος πως αν είχαν γεννηθεί μερικές εκατοντάδες χιλιόμετρα ανατολικά, θα ήταν Τούρκοι και πιθανότατα Ισλαμιστές. (Πανω απο όλα όμως το μοτίβο που θα παραμείνει είναι "ΕΛΛΑΣ, ΕΛΛΗΝΩΝ, ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ")

vasvoe είπε...

Βρε παιδί θαυμάζω την υπομονή σου να κάθεσαι να εξηγείς αυτά που για τον μέσο σκεπτόμενο άνθρωπο είναι αυτονόητα.
Και αυτό όταν μπορείς να είσαι σχεδόν σίγουρος ότι... στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα.

Ανώνυμος είπε...

"Ο άνθρωπος που δεν έχει τίποτε άλλο για να καυχηθεί παρά τους προγόνους του είναι σαν την πατάτα: το μόνο καλό που έχει βρίσκεται κάτω από τη γη."
Sir Thomas Overburry

an kai nomizw oti apo sena to eixa dei to quote :)