Το ψαχτήρι του κακομοίρη...

Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου 2004

Η δύναμη του Ελληνικού Hoax, εισαγωγή...

Ένας φίλος απο το Focusmag.gr μου έστειλε ένα link (http://www.mpa.gr/article.html?doc_id=477351) το οποίο εμφανίζει ένα άρθρο με θέμα "Η δύναμη της Ελληνικής γλώσσας". Το κείμενο υπογράφει ο Γιάννης Παπατζανής (ο οποίος τυγχάνει αντιδήμαρχος Ρεθύμνου). Το site το οποίο φιλοξενεί το άρθρο, είναι το Μακεδονικό Πρακτορειο Ειδήσεων, και το αναπαράγει απο δημοσίευση της εφημερίδας "Καθημερινή". Με δυο λόγια, πρόκειται για το ίδιο κείμενο το οποίο έχει κάνει σε πολλές ιστοσελίδες τα τελευταία δυο χρόνια, και το οποιο αναφέρεται στο περίφημο πρόγραμμα Hellenic Quest της Apple και του CNN, και στο πρόγραμμα Ιβυκός του Πανεπιστημίου Ιρβάιν της Καλιφόρνια. Έστειλα λοιπόν mail στον webmaster του site, αναφέροντας πως το συγκεκριμένο κείμενο είναι hoax. Μου απάντησε η κυρία Μίκα Γεωργιάδου, γραμματέας διοίκησης του Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων, λέγοντας μου πως θα ήθελε να ενημερωθεί για την προέλευση του συγκεκριμένου κειμένου. Την απάντηση που της έστειλα, την παραθέτω παρακάτω, χωρισμένο σε διακριτά μέρη, παραθέτοντας το αρχικό κείμενο και την απάντηση μου*...

*Μεγάλο κομμάτι της απάντησης μου περιλαμβάνει αυτούσια τμήματα κειμένου που ανήκουν στον συναδελφο blogger Μιχάλη, δημιουργό του Ιστολόγιου, τα οποία μπορείτε να βρείτε στην διεύθυνση http://histologion-gr.blogspot.com/2004/01/blog-post_23.html ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: